conectare banca BRD
-
- Mesaje: 18
- Membru din: 02 Ian 2013
conectare banca BRD
Buna ziua, incerc de o saptamana sa ma conectez la banca ( BRD) , intru pe aplicatia bancii si semnez consimnământul dar cand mă reintorc in aplicatia e-bloc desi se roteste cerculetul semn că incerca se se contecteze totusi nu reuseste. Am vb la banca mi-au spus că problema ar fi la programul E-bloc. Mai intâmpină cineva probleme in conectare cu banca, in special la BRD?
Re: conectare banca BRD
Banca BRD are doua interfete:
- BRD @ffice (teoretic este pentru persoane juridice)
- MyBRD (teoretic este pentru persoane fizice)
Insa, sunt situatii in care BRD-ul "amesteca" cele doua interfete (da acces unui utilizator persoana juridica la interfata MyBRD); din cate stiu, inca nu functioneaza pentru cine are interfata MyBRD.
Va rog sa ne scrieti un mesaj email in care sa ne spuneti CUI-ul asociatiei la care aveti problema (eventual si ID-ul de utilizator daca nu este deja completat in BlocManagerNET) tipul de interfata si eventual mesajul de eroare sau alte informatii care ar putea ajuta. Noi directionam problema la SmartFintech, iar ei iau legatura cu banca (nu stim daca se rezolva sau cand; sunt probleme la mai multe banci, care asteapta rezolvarea de mai multe luni)
- BRD @ffice (teoretic este pentru persoane juridice)
- MyBRD (teoretic este pentru persoane fizice)
Insa, sunt situatii in care BRD-ul "amesteca" cele doua interfete (da acces unui utilizator persoana juridica la interfata MyBRD); din cate stiu, inca nu functioneaza pentru cine are interfata MyBRD.
Va rog sa ne scrieti un mesaj email in care sa ne spuneti CUI-ul asociatiei la care aveti problema (eventual si ID-ul de utilizator daca nu este deja completat in BlocManagerNET) tipul de interfata si eventual mesajul de eroare sau alte informatii care ar putea ajuta. Noi directionam problema la SmartFintech, iar ei iau legatura cu banca (nu stim daca se rezolva sau cand; sunt probleme la mai multe banci, care asteapta rezolvarea de mai multe luni)