Buna ziua,
se pare ca nu este setata bine "zona din foaia Excel care se tipareste". In ultimele update-uri nu s-a modificat sistemul de tiparire dar, s-ar putea sa fie vreo situatie particulara in care exportul nu se face perfect. Daca ne trimiteti prin email fisierul "asociatie" asa cum era (aproximativ) cand nu a functionat bine - o sa corectam problema in update-ul urmator.
Rezolvare: Selectati in foaia Excel tabelul de intretinere (inclusiv header-ul si semnaturile; practic tot ce doriti sa apara pe o pagina) si dati "Set print area".
Lista intretinere faza printare
Re: Lista intretinere faza printare
Inteleg sa ai multe coloane, dar nici asa!! Ce faceti cu atatea coloane, scrietiabsolut tot detaliat? daca vreti sa fie Fondurile dupa Totalul de luna, ai obtiune la Configurare-obtiuni tiparire tabel si bifezi obtiunea Blocmanager, nu cea recomandata in legislatie!
Re: Lista intretinere faza printare
Daca se tipareste in format A3 si lumea doreste sa vada cat mai multe detalii, n-ar trebui sa fie probleme. Programul poate lucra efectiv cu mai mult de 200 de coloane (daca cineva poate avea nevoie de asa ceva)
Re: Lista intretinere faza printare
Rog analiza si raspuns daca prin programul Dvs se poate edita si sub forma pe care o anexez.Solicitarea vine ca urmare a obligativitatii date de HCL 1754/2007 Rm.Valcea de a utiliza modelul . Va multumesc.
- Fişiere ataşate
-
A10-IANUARIE 2010.xls
- (104 KiB) Descărcat de 2538 ori
Re: Lista intretinere faza printare
Deocamdata sunt unele aspecte care nu pot fi configurare in program:
- grupuri de coloane pe mai multe nivele
- coloane de subtotal
- coloanele de genul: Apa rece "la pret facturat" si "la pret corectat" (inteleg ca se merge pe ideea ca, se calculeaza un pret asa incat sa nu existe "pierderi")
O sa facem treptat si aceste modificari, dar trebuie introduse pe rand si testate foarte bine pentru ca, tin de structura de baza a programului.
Vom avea in vedere si imbunatatirea raportului de explicatii. Stilul propus de noi (in formatul "BlocManagerNET Standard) cred ca ofera informatii mai detaliate decat modelul "popular" - care este cerut si de Consiliul Local Ramnicu-Valcea. Dar, vom pastra si celalat format, eventual cu ceva optiuni suplimentare ca sa poata fi listat cat mai aproape de modelul cerut de HCL.
- grupuri de coloane pe mai multe nivele
- coloane de subtotal
- coloanele de genul: Apa rece "la pret facturat" si "la pret corectat" (inteleg ca se merge pe ideea ca, se calculeaza un pret asa incat sa nu existe "pierderi")
O sa facem treptat si aceste modificari, dar trebuie introduse pe rand si testate foarte bine pentru ca, tin de structura de baza a programului.
Vom avea in vedere si imbunatatirea raportului de explicatii. Stilul propus de noi (in formatul "BlocManagerNET Standard) cred ca ofera informatii mai detaliate decat modelul "popular" - care este cerut si de Consiliul Local Ramnicu-Valcea. Dar, vom pastra si celalat format, eventual cu ceva optiuni suplimentare ca sa poata fi listat cat mai aproape de modelul cerut de HCL.
-
- Mesaje: 43
- Membru din: 01 Sep 2012
Re: Lista intretinere faza printare
1). Cum se pot memora setarile de dinainte de printare a unui tabel de la o printare la urmatoarea?
2). In tabelul explicatii apar cheltuielile pe unitate cota parte (adica se face impartirea la 100), fara a se mai face si inmultirea cu cota parte a ap.sau garsonierei pt.a vedea proprietarii respectivelor imobile care sunt cheltuielile pe cota parte aferenta unui ap.sau unei gersoniere.
2). In tabelul explicatii apar cheltuielile pe unitate cota parte (adica se face impartirea la 100), fara a se mai face si inmultirea cu cota parte a ap.sau garsonierei pt.a vedea proprietarii respectivelor imobile care sunt cheltuielile pe cota parte aferenta unui ap.sau unei gersoniere.
Re: Lista intretinere faza printare
1) Optiunile sunt salvate automat in momentul in care apasati butonul "Tipareste..."
2) Raportul respectiv este gandit "pe scara", iar acolo pot fi multe "cote parti" diferite - prin urmare nu prea avem cum sa afisam valorile in acest fel; pentru explicatii "per apartament" cea mai buna este "Nota de plata" (care include si ceea ce spuneti dumneavoastra)
2) Raportul respectiv este gandit "pe scara", iar acolo pot fi multe "cote parti" diferite - prin urmare nu prea avem cum sa afisam valorile in acest fel; pentru explicatii "per apartament" cea mai buna este "Nota de plata" (care include si ceea ce spuneti dumneavoastra)
-
- Mesaje: 43
- Membru din: 01 Sep 2012
Re: Lista intretinere faza printare
Pe o scara nu cred ca sunt mai mult de 2-3 hai 4 cote parti indivize (gars.,ap.cu 2, cu 3, hai si cu 4 cam.). Teoretic, toate ap.de acelasi tip ar trebui sa aiba aceeasi cota parte indiviza, nu? Sau unii sunt mai "farmacisti" si au de ex.0,82 la o gars.si 0,85 la o alta gars.de aceeasi supraf.? "Explicatiile" ar fi suficiente si se afiseaza impreuna cu lista, fata de note/ap.care sunt prea multe de listat.
Re: Lista intretinere faza printare
Ideea nu este rea, insa este destul de greu de pus in practica:
- ar trebui sa definim niste "titluri" pentru fiecare valoare distrincta a unei cote parti (ex: 0,82 sa fie garsoniera, 1,33 apartament cu o camera etc)
- sunt unii care folosesc suprafata utila in loc de cota parte (deci, ar trebui acelasi sistem si pentru acest parametru)
- exista situatii in care se repartizeaza cheltuieli si in functie de alte suprafete (ex: suprafata garaj, parcare etc)
- formatul explicatiilor ar trebui sa grupate cumva per aceste cote (pentru ca, putem avea mai multe cheltuieli repartizate pe cota parte)
Deci, problema este ca e destul de greu sa generalizam, si ar insemna multe optiuni in plus, care ar putea incurca utilizatorii.
- ar trebui sa definim niste "titluri" pentru fiecare valoare distrincta a unei cote parti (ex: 0,82 sa fie garsoniera, 1,33 apartament cu o camera etc)
- sunt unii care folosesc suprafata utila in loc de cota parte (deci, ar trebui acelasi sistem si pentru acest parametru)
- exista situatii in care se repartizeaza cheltuieli si in functie de alte suprafete (ex: suprafata garaj, parcare etc)
- formatul explicatiilor ar trebui sa grupate cumva per aceste cote (pentru ca, putem avea mai multe cheltuieli repartizate pe cota parte)
Deci, problema este ca e destul de greu sa generalizam, si ar insemna multe optiuni in plus, care ar putea incurca utilizatorii.